صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / مدل لباس های مجلسی 1400

مدل لباس های مجلسی 1400

مدل لباس های مجلسی 1400

مدل لباس های مجلسی 1400

با رواج واکسیناسیون و واکسینه شدن بیشتر افراد، کم‌کم تقویم‌ها از تاریخ‌های عروسی و مهمانی‌ها پر می‌شوند. این خبر بسیار خوب و هیجان‌انگیزی است؛ اما موضوعی که مطرح می‌شود و کمی باعث نگرانی ما می‌شود این است که برای مهمانی چه لباسی بپوشیم؟ برای پاسخ به این سوال اول باید کمد لباس‌هایمان را نگاه کنیم و به دنبال لباس مناسب باشیم. اگر آن را در کمدمان نیافتیم، نوبت به گشتن مغازه‌ها می‌رسد. در ایام کرونا، طراحان همیشه خوش‌بین بودند و از بازگشت لباس های مجلسی خبر می‌دادند. حالا که کم‌کم بازار مهمانی‌ها داغ می‌شود، بهتر است در این مقاله کمی به مدل‌های لباس‌های مجلسی 1400 بپردازیم.  

5 مدل لباس های مجلسی ترندی 2021

  همان‌طور که می‌دانید لباس های مجلسی بسیار متنوع‌اند و انواع مختلفی دارند. در این‌جا 5 مدل از ترندهای امسال را بررسی می‌کنیم.  

1. لباس‌های درخشان و جذاب

  همه‌ی ما می‌دانیم که لباس‌های درخشان بسیار جذاب هستند. این لباس‌ها در مجلس، تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. امسال هم به این دلیل که مهمانی‌ها بسیار کم بوده‌اند و بعد از واکسیناسیون، به نوعی شروع دوباره‌ی مجالس را در پیش داریم؛ لباس‌های براق نظر طراحان را به خود جلب کرده‌اند. در واقع برای شروع دوباره‌ی مجالس، چه لباس‌هایی بهتر از پیراهن‌های درخشان! لباس‌هایی که با پولک تزیین شده‌اند از این مدل لباس‌ها هستند که زیبا و فوق‌العاده‌اند. لباس‌هایی که با پارچه‌ی لمه دوخته شده‌اند، لباس‌های ساتن و لباس‌های اکلیلی هم جزو این گروه هستند. اگر به مجلس یکی از نزدیکانتان دعوت شده‌اید که برای شما اهمیت زیادی دارد، جنجالی از رنگ و برق به پا کنید و مثل ستاره بدرخشید.

 

  لباس‌های مجلسی درخشان و براق

  

2. لباس‌های مجلسی مینی و زیبا

  از دیگر لباس‌های ترندی امسال، لباس‌های مینی یا کوتاه هستند. پوست زنان، شادابی و لطافت زیادی دارد. از همین رو لباس‌های مینی با نشان دادن بیشتر پوست، زیبایی و جذابیت شما را دو چندان می‌کنند. بهتر است پیراهن مینی رنگی انتخاب کنید تا خاص باشید. اگر مجلس شما در فصل‌های سرد سال است، می‌توانید پیراهن مینی خود را با بوت‌های بلند ست کنید و حسابی جذاب دیده شوید.  

3. لباس‌های ماکسی شیک

  این لباس‌ها، بسیار بلند هستند و اندازه‌ی آن‌ها تا قوزک پا یا حتی پایین‌تر می‌رسد. لباس‌های ماکسی از آن لباس‌هایی هستند که برای هر اندامی مناسب‌اند. با پوشیدن این لباس‌ها جلوه‌ی بسیار با وقار و جذابی به خود می‌دهید. این لباس‌ها قد شما را کشیده‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهند. لباس ماکسی مدل‌های مختلفی دارد،؛ این لباس‌ها با دامن کلوش، ماهی، چاک دار و انواع یقه‌ها و آستین‌ها یا بدون آستین وجود دارند. برای مجالس مهمی مثل عروسی یکی از دوستان یا نزدیکان، ماکسی بدون شک مطمئن‌ترین انتخاب است. در این مقاله کامل درباره‌ی لباس‌های ماکسی توضیح داده‌ایم.  

4. لباس‌های آستین‌دار و دوست داشتنی

  لباس‌های آستین‌دار یا بهتر است بگوییم آستین بلند، امروزه بسیار ترند هستند و انواع مختلفی دارند. به طور مثال لباس‌های آستین بلند پفی مدتی است طرفداران زیادی به خصوص در میان دختران جوان پیدا کرده‌اند. این آستین‌ها معمولاً حریر یا توری هستند و از قسمت سرشانه و مچ چین دار می‌شوند. این آستین‌ها خیلی عروسکی و قشنگ‌اند. گاهی نیز آستین لباس کاملاً جذب است و پفی نیست. این آستین‌ها در لباس‌های جذب و اندامی به کار برده می‌شوند. ممکن است لباس آستین بلند شما، کوتاه یا بلند باشد؛ در هر صورت بسیار جذاب و با وقار است.  

 

دو مدل لباس مجلسی آستین بلند

  

5. لباس‌های مشکی کوتاه و جذاب

  لباس های مجلسی مشکی همیشه مد هستند و همیشه طرفداران مخصوص خود را دارند. رنگ مشکی بدن شما را خوش فرم و لاغرتر نشان می‌دهد. خانم‌هایی که لاغر اندام هستند هم لازم است قبل از خرید به این نکته توجه کنند و اگر نمی‌خواهند خیلی لاغر دیده شوند، به این موضوع دقت کنند! این رنگ بسیار شیک و جذاب است. اگر رنگ مشکی با رنگ پوستتان همخوانی دارد، حتماً آن را امتحان کنید. در مورد لباس‌های کوتاه و مینی نیز پیش‌تر توضیح دادیم که فوق‌العاده و جذاب هستند. بنابراین لباس‌های مشکی و کوتاه را مدنظر داشته باشید که بسیار جذاب هستند.  

رنگ‌های جذاب را انتخاب کنید!

  لباس‌های مجلسی تقریباً در تمام رنگ‌ها وجود دارند. با این حال هر کسی در مجلس به دنبال دیده شدن و جذابیت است؛ پس رنگ لباس مهم است! در انتخاب رنگ، اول از همه به رنگ پوست خود توجه کنید و رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. به طور مثال پوست‌های تیره می‌توانند لباس‌های رنگ روشن را امتحان کنند و برای پوست‌های روشن هم شاید لباس‌های تیره جذاب‌تر باشند (البته این فقط یک پیشنهاد است و شما می‌توانید هر رنگی که دوست دارید را تهیه کنید). اما نکته‌ی دوم این است که سعی کنید لباس‌هایی با رنگ‌های جذاب انتخاب کنید که به چشم بیاید. از آن جایی که مهمانی مجلس شادی است، رنگ‌های شاد به رنگ‌های تیره ترجیح بیشتری دارند. رنگ‌های قرمز، آبی، نارنجی، صورتی، ارغوانی و هر رنگی که به ذهنتان می‌رسد برای مهمانی مناسب هستند.  

 

دو مدل لباس مجلسی رنگی و بلند

  

امسال؛ درخشان‌تر از همیشه!

  همان‌طور اشاره کردیم، در مهمانی‌های امسال، درخشش بسیار مهم است. می‌توانید لباسی با پارچه‌ی درخشان و شفاف یا تزئین شده با پولک انتخاب کنید یا آن را در اجزای دیگر استایل خود رعایت کنید. برای مثال کفش درخشان یا کیف براق انتخاب کنید؛ یا از جواهرات استفاده کنید تا درخشان شوید.  

شکل بدن خود را بشناسید!

  از مهم‌ترین نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید، شکل بدنتان است. ممکن است بعضی لباس‌ها ترند شده باشند و اتفاقاً خیلی هم لباس‌های زیبایی باشند اما با فرم بدن شما همخوانی نداشته باشند و در نتیجه ظاهر زیبایی هم نخواهند داشت. بنابراین قبل از هر چیز به شکل بدن خود توجه کنید و لباسی انتخاب کنید که اندام و زیبایی شما را بیشتر نشان دهد. در این مقاله با پنج مدل از ترندی‌ترین لباس های مجلسی سال 1400 آشنا شدیم. این مدل‌ها، پیشنهادهایی برای انتخاب بهتر و راحت‌تر برای شما هستند. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بعد از مطالعه‌ی آن بتوانید راحت‌تر برای انتخاب لباس خود تصمیم بگیرید. راستی شما کدام مدل را بیشتر می‌پسندید؟

مطالب مرتبط